Gasztro, life, travel gluténmentesen

ChillOut

ChillOut

A sorozatok márpedig igazak!?

2020. június 24. - ChillOut

Kicsit úgy érzem magam, mint Carrie a Szex és New York-ban, csak velem nem cetlin szakított az ember, hanem messenger üzenetben. WTF??? Értem én, hogy a social media korát éljük, de annyit nem érdemel egy emberi lény, hogy megtiszteljük annyira, hogy face to face elmondjuk neki, hogy sorry, szerintem ez így tovább nem megy?! Ezt amúgy simán  kinéztem volna egy fiatal srácból, de nem egy egzisztenciával rendelkező 40esből. Aztán persze rá kell jönnöm, hogy a fiatal srácok sokkal érettebbek, mint 40es társaik... Sorry fiatal fiúk, hogy rosszul gondoltam, ígérem, innentől csak Veletek kezdek. :D

cetli.jpg

Nem mondom, hogy tökéletes, és felhőtlen volt a kapcsolat, de akkor sem ezt érdemeltem volna. Minden egyes alkalommal rá kell jönnöm, hgy f@szkalapoknak áll a világ.

Nem éppen ilyen bejegyzést terveztem, főleg, hogy tarsolyban van már jó pár vázlat, de ezt most muszáj volt megírnom, mert ez annyira komikus... a maga szánalmas verziójában. 

Csak hogy tisztán lássunk... én végig dolgoztam a karanténos időszak alatt, már előtte beiratkoztam suliba, és volt az ember... nehéz terep egyszerre mindenhol ellavírozni úgy, hogy minden rendben menjen... nem mindig sikerül tökéletesen, ezt tudom, azzal is tisztában vagyok, hogy ha fáradt vagyok, tudok kiállhatatlan is lenni, de! még így is volt pluszban arra időm, hogy odafigyeljek magamra minden téren is (a gluténérzékenységen felül is).

Valahol sejtettem, hogy ez lesz a vége, csak azt nem, hogy mikor. Egy nagyon kedves Barátom fogalmazta meg a legjobban "Te tornádó vagy, és végigsöpörsz mindenen, 120fokon égsz és pörögsz, és ember legyen a talpán, aki így fel tudja venni Veled a versenyt" Hát sorry mindenkitől, azt hiszem tényleg így van. De miért éljünk a posványban és az állóvízben, ha élhetünk a pörgésben is?

 

xoxo

A bejegyzés trackback címe:

https://chill-out.blog.hu/api/trackback/id/tr7415910316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szabyss 2020.06.26. 10:36:56

Szia!
Valamelyik este néztem meg azt a részt (évente elö szoktam venni és végigpörgetem) A filmben valami olyasmit mond a haverja, hogy "lehetetlen tisztességesen szakitani" és "a nök mindig behisztiznek". Talán 2004ben lehetett az a része a sorozatnak. Szoval nem pont a social media kora miatt történt ez veled, vagy mert idös-fiatal, hanem mert egy (már bocsánat nem ismerem) szépen szolva gusztustalan gyenge jellem. Meg ne haragudj nem akarok trollkodni, de nem igy kéne müködnie egy kapcsolat lezárásának. Kiváncsi vagyok lesz e folytatása...

ChillOut 2020.06.27. 16:17:06

@pszabyna: Szia, itt igazából csak próbáltam párhuzamot vonni.Nyilván tudom, hogy akkor, amikor a sorozat játszódott, még nem éltünk így a soial media világában. Szófordulat volt. Az, hogy "nem lehet tisztességesen szakítani", azért megcáfolnám, mert felnőtt embereknek meg kellene tudni normális keretek között beszélni az ilyet. Főleg, ha már nem tinik, és van mögöttük pár kapcsolat. Szerintem. A folytatás hamarosan várható, mert nyilván ennyivel nem lett vége a story-nak... :D
süti beállítások módosítása